Blogger Backgrounds

Sometimes we forgive people simply because we still want them in our life ♥

Like!!

Wednesday 19 December 2012

Views

Well Hello ! Keputusan PMR harini and guess what ? Aku tak dapat pun straight A's :'( Pough ! Seperti yang dijangkakan laaa . I veryvery need kapas untuk sumbat dalam telinga . Blablablabla beletiaq ! Enough about that . Actually harini happy sangat boleh jumpa kawan-kawan and Lutfiii ! Hahaha . Siapa Lutfi ? Kawan akulaaa yang sudah pergi meninggalkan KJ selama setahun . Hewhew .  Congrates to Elite 4 Straight A's Buddyz . Nasuha , Aiman , Najwa , Mirah and Alyaa :) Tolong pindahkan gred A tu masuk slip aku lagi sikit boleh ? Hikhik . Congrates guys ! Memang dah agak muka 5 orang nih pemaju 3 Elit 4 . Hahahahahahahaha . Seriously muka lepas nangis semua orang kelihatan sangat comel tadi *winkwink 
Jumpa ustazah dengan muka ketaq macam nak jwab exam balik sebab agama B punya pasal . Nasib baik ustazah support . Yeaaaa , she support me too much before exam and after I got my result :) Thanks Ustazah :') And tak sanggup nak berhadapan dengan Cikgu Hasriani , me disappointed she . Sejarah is B too :'( Tapi bila aku tengok muka dia , dia senyum jaa then show me 'BEST' sign . Ya Allah , masa tu memang terharu sangat walaupun aku dah kecewakan dia , dia tetap support aku . Tak jumpa pun cikgu Rozaini . Next year mesti kena perli . Haha . Tkpelaaa . Nanti jumpa jugak . Hee
 Balik rumah jaa kena perli dengan abang kesayangan *ewahhh .  Boleh dia tanya aku dapat berapa Fail and me what the hahahahahahaha . Gelak jelaaa dekat dia . Actually abah dah call bgtau dia yg aku tak dapat straight A's and he try to make me happy back . Wehuuu !! Thanks abang :') Proud to have you and My sis too . Both of you are super duper awesome ! Kakak siap tak bagi keluar amik result lagi sebab risau punya pasal . Haha . SP dah lebih selamat . Takpaa . InsyaAllah takdapaa dah . Semua ugut aku , kalau aku keluar rumah jugak , tunggu balasan .  Haha . Hati kering , Otak jahat semua kawan aku . Nasib baik kakak dengan Awien tak ugut aku . Hewhew . Rasa senang hati bila PMR punya 'kes' dah selesai . 3 Tahun tunggu dan akhirnyaaaaaa !! Feel Freeeeeeee and Heaven for a while lewlss . Lepasni SPM pulak . Hahahahahahaha . Mohon senior-senior gelakkan aku yang tak habis sekolah lagi nih :D Need to struggle for this 2 years ! SPM bukan boleh buat mainan . Hahaha . Okay . Got to go ! xoxo :D

THANKYOU ;)

No comments:

Post a Comment