Blogger Backgrounds

Sometimes we forgive people simply because we still want them in our life ♥

Like!!

Wednesday 5 December 2012

Lalala

Views
Wehee Wehuu :D Mohon mana-mana agensi pembersihan datang untuk cuci blog aku nih . Pastikan setiap inci ruang tiada sebarang habuk . Haha . Lamanyaa tak buat post u__u Just like anybody care ? Of course tak ann . Sukahati laa takmau kisah pun . Aku tetap nak buat post walaupun tatau nak tulis pasal apa :) Okay , rasanya harini last SPM kan ? Wahhh , bahagianyaaa awak-awak batch 95 dah tak perlu pergi sekolah . Serious cakap , aku tersangatlahh jealous !! Haha , mohon kesian dekat aku dan lain-lain yang masih bersekolah kerana hanya menunggu masa untuk kembali terikat dengan peraturan sekolah semula . Cryingg wehh , takmau masuk sekolah dah boleh dak ? Kahwin terus boleh dak ? Haha , gatainyaaa :D Still dalam masa cuti sekolah yang singkat . Bosannya stay rumah T______T Last saturday hang out dngan geng satu line . Awesome line ever lahh . Tengok wayang , wehuuuu Meet my Farid kamil :D Lagenda Budak Setan "Katerina" Awesome jugaklaaa cinema GSC baru dekat Amanjaya Mall tapi tak meriah okay . Sangat membosankan 

Wuhuuuu :)

Amagadss . Kasyahh :')

:)

Sekarang ada dekat Perlis . Menghabiskan cuti sekolah yang hanya tinggal sisa . Mwahehe . Meet my awien sayangg :D Bermulalah sawan kami . Glad to wish Happy Birthday to my aunt :) Semalam birthday dia and she thanks a lot to me and my cousin kerana berpakat dengan husband dia untuk buat suprise untuk dia . hihi . So sweet laaa my uncle . I wish my Husband will do the same to me awww :') Haha . Why aku suka sangat berangan sekarang nih ? Tolong cari jawapan untuk aku .

Sweet enough laa :D 

Okay , rasanyaa idea kering kontang dah aihh nak tulis apapun. Just want to say selamat terus bercuti untuk batch 95 . Mohon jaga diri , jangan makan hati yee awak . Hikhik :')
Bye




THANKYOU ;)

No comments:

Post a Comment