Blogger Backgrounds

Sometimes we forgive people simply because we still want them in our life ♥

Like!!

Monday 9 April 2012

ABPBH punya pasal ♥

Views


11:25 ;)
weeeeeeeiiiiiiiiiiii dengan bangganya nak tunjuk kat hampa kehadiran kelas untuk hari . wahh , we awesomee rightt ? okay , jangan jelly dengan kami . ni boleh masuk world book of records . sorry cikgu , saya pegi jumpa Aaron aziz sebab dy menang anugerah bintang paling popular semalam . dy belanja kami tengok ombak riduu kott . hampa adaa ?  . haha . chill . hari ni kan mesyuarat PIBG , confirmm tak belajaqq . confirmmm ! kay , aku tau aku tipu . and , that's is the reason why I absent today . tu lah budak asrama takmai lagi kelmarin , hari kami balas dendam lahh . dengan mengisi masa lapang pagi tadi , hewhew . online lahh , apa lagi . stalker profile sana sini  and finally I found this

mesyuarat agung PIBG kali ke-38 dan sekali pun parents aku tak pernah datangg .
  *haaa kantoi


jarang lahh dewan ni cantik 

ramai kah yang nak datang ?
actually , aku tertarik dengan cikgu yg sedang duduk bersantai*



Itu sahaja . tak datang sekolah pun boleh tengok dewan yang telah dihias ni kankan ?  confirm tahun-tahun depan aku tak datang sekolah lagi 

 

THANKYOU ;)

No comments:

Post a Comment