Blogger Backgrounds

Sometimes we forgive people simply because we still want them in our life ♥

Like!!

Thursday 5 April 2012

we smile we will be okay :)

Views

hai ! sebulan sudah tak meng-updatekan blog yg tak ku sayang ini . hee . aku update pun bajet macam ada yang nak baca kankan ? since start bulan march dah busy nak buat kerja kursus bagaii . okay , I hate the folio . dari form 1 aku tak pernah hantar kerja kursus semua tu . hebat kan ? ya , saya tahu ;) 
2 minggu lepas kena panggil buat show untuk perasmian MSSK(D) . wahh , macam bagus sangat buat show macam tu , best sangat membakar kulit . lepas show ja semua muka berkilat . then , pergi sekolah balik rumah seperti biasa dan tiada ponteng , kay pulun . sehari pergi sekolah , bawa balik kerja rumah macam untuk cuti dua hari . so , just faham-ii kalau cuti dua hari pulak kerja rumahnya berapa sikit . semua orang selalu ingatkan aku pasal PMR . feel like i've a nightmare . 6 bulan lagi oii nak amik exam tapi lagi banyak online dari baca buku . standard budak-ii sekolah lee . 
march test result dah tahu , sangat sedih dan sadis sekali . 
I only got one A in geography five B in bahasa melayu , pendidikan islam , mathematics , science & sejarah and two C english & kemahirah hidup . 
saya sangat bertuah kerana parents saya tak marah sangat . kena la marah jugak kan *tangan di dada mata ke atas . gred C aku tak reti nak buang . aku taktau nak buang kat mana gred Cemerlang tu . hampa ada port ? sini bagitau aku . hewhew
okbye <3

THANKYOU ;)

No comments:

Post a Comment