Blogger Backgrounds

Sometimes we forgive people simply because we still want them in our life ♥

Like!!

Saturday 21 April 2012

Everyday Should Be Happy day :')

Views


Salam sejahtera dan selamat petang pembuka bicara . pada petang yang indah ini saya tulis post baru . haha*sila ketawa sopan .
Hari ini hari sabtu dan hari ni kena pegi sekolah . tetttt . kenapa sekolah ? tanyalah cikgu . #Even aku takpi pun kan .
Wana memang pemalas tahap tujuh petala . Malas-malas aku pun still ada semangat kan nak pi skolah . hewhew

Actually , semalam abang aku xcident . alhamdulillah tak jadi apa-apa dkat dia sebab dia pakai seatbelt? dan kuasa allah :') just kereta rosak teruk . Seatbelt ? ya , lepas ni aku naik kereta mesti pkai seatbelt tu untuk keselamatan . Ya allah takutnyaa .
Semalam , dalam pukul 11 abang aku call . *aku dengan muka LOI pi angkat fon . nasib baik aku angkat fon . kalau tak , aku biar ja . heee*perangai tak sopan . Lepas dapat tau pasal ni , cari file insurance kereta then rushinggg straight to kuala ketil- kulim highway . pukul 12:30 pagi sampai sana . Terkejutnya tengok kereta ada dalam longkang tepi jalan . masa tu rasa macam nak nangis tengok kereta kemek , pecah cermin  teruk sangatt . Lepastu tunggu lori towing mai , dekat sejam jugaklah . pukul 2 pagi settle tarik kereta then pegi Baling pulak buat report . pukul 3 settle buat report . ingat dah habis lah semua . elok sampai sp pukul berapa taktau , abang aku mengadu sakit dada . Lagiii sekali rush pi Hospital Metro . Sampai hospital ada masalah pulakk , nak guna Medical Card tak boleh then balik rumah dulu  . pukul 5 pagi sampai rumah . Aku pun tidoq la bajet macam nak pi sekolah kan . elok pukul 7:30 pagi aku baru bangun . Haha , sekolah dalam tido la jawabnyaa .   ♥

This is the car :'(





It's injured badly and maybe total lost and I wanna cry seeing this . huwaaa 


Hari khamis , while teman Tikah Yati and Ruksana dekat padang . Terserempak dengan seseorang yang aku 'tetttt' . Ya allah rindunyaa kat diaa . Fine , aku memang suka rindu dengan orang yang dah lupa aku kann . Aku suka berharap dan terlalu berharap yang aku boleh dapat dia balik . Memang sampai bila-bila pun takkan boleh sebab dah memang dia lupa aku , sebab dia boleh anggap aku yang buang dia dulu kann . Ya , aku bodoh sebab aku buang orang yang aku sayangg dan sekarang aku taktau nak buat apa . Bukannya saja syok-syok buang dia dulu , aku tak buang , aku just lepas dia untuk perempuan lain yg lagi dia sayang . Aku memang suka tengok orang yang aku sayang bahagia even aku tak . But at the last , aku jadi !@#$%^&*. 
" If I can talk with you privately  *dengan tak ada perasaan malu . First thing I'll say I still love you Dear Ex  " :')


 


THANKYOU ;)

No comments:

Post a Comment