Blogger Backgrounds

Sometimes we forgive people simply because we still want them in our life ♥

Like!!

Thursday 16 February 2012

saya 'ceti haram' sementara

Views

hewhew . kenapa ceti haram ? hihi . actually , aku kena jadi bendahari sementara untuk band tercintaa o.O . so , bayar la duit baju dekat aku , nak sangat kan aku kutip duit kan ? . memang aku desak hampa bayar aaa . hehe . okayy , start minggu ni , hari selasa , latihan band start . yeahuuu .  serious , first tu awesome gilaa but dekat-ii nak balik tu , something happen's . oppss . gila sakit hati wehhh , tapi malas la nak aibkan orang 'tu' kannzz ? nanti terasa pulakk . and as the trumpeter , memang aku rasa semput nak tiup not yg tinggi-ii tu ,  hihi . tapi semangat jugak nak tiup walaupun tak dengar pun bunyi not tinggi-ii tu semua , k aku bajet ja lebih . memang aku tak reti tiup tapi gagah nak tiup , ceittt . booooo untuk aku , boo , boo ! kay , mereng . aku tak sesuai nak kawan dengan orang yg reti main benda alah tu , mereka semua hebat-hebat . saya tak sesuai kan ? k , chiauu . part merapu nak mai dah . kbye . muahmuah .

THANKYOU ;)

No comments:

Post a Comment