Blogger Backgrounds

Sometimes we forgive people simply because we still want them in our life ♥

Like!!

Wednesday 29 February 2012

Yeayy ! Cucuk Lagi

Views

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiltDyTg5A7C-HmnQuz0xiFxCbjcW8uF2fcW0I3rWjkMLBHYd4GhiOs1TIaV6XyCNANv7C6NQ3tUmwFX22cTPnQXojdQ0IbeTTK9xbVjs9DgHZqJxAu54UmepPnpH6i9RISSrMP-FhuqQJm/s1600/fotolia_12069460_XS.jpg

Seriously aku takut kena cucuk . Yeay , aku penakut . Tapi kena cucuk kali ni sangatlah awesome . Tak sakit sangat . Baguslah , aku sorang ja tadak perasaan , orang lain semua cakap sakit . Kesian aku , sedikit tidak normal . Ramai orang cakap lelaki kuat , kebal kan ? Haha , kuat apenyaa , nak kena cucuk pun takut , tengok darah pun nak pitam , kalah perempuan , hee . Esok 1 mac . Bulan Tiga . Sepuluh tolak Tiga sama dengan Tujuh . okayy , maknanya 7 bulan lagi nak PMR woii . Sapa tak seramm . Elehh PMR aje . Aku yg melebih . haha , aku memang terover sekarang sebab aku memang tak bersedia nak ambil segala macam peperiksaan . Phuihh . Kalau kerjanya online saja memang sampai  bila-bila pun takkan bersedia kan ? Okayy . Bye !

THANKYOU ;)

No comments:

Post a Comment