Blogger Backgrounds

Sometimes we forgive people simply because we still want them in our life ♥

Like!!

Friday 10 February 2012

Views


hey kakak adik abang :) miss me :/ haha . terharu sangat kalau rindu aku enn ? hii . just take this one day holiday to make a new post . rajin cuti , rajin-rajinlah ganti balik kan . menyesal tau cuti banyak-banyak harituu , hewhew . now , ganti-ganti-ganti ! this week , just tahan telinga dngar cikgu cot-cet cot-cet :: jadual tugas bila nak siap , jadual waktu bila nak siap , kelas bila nak hias :: wah-wah , kelas pun nak kena hias macam pelamin erk ? nak kena nampak awesome gituu . due date , kelas mesti nampak awesome at 22th feb . after that if tak siap jugak , tadahlahh telinga lagi wahai penghuni elit 4 . about class , elit 4 ! 3 elit 4 cukup down untuk aku . okay , aku mengaku sangat , aku bodoh , kalau pandai takdelaa parents aku hantar pergi sekolah kan . tapi tkpayah ceritalahh kalau just nak kutuk aku pasal aku downnn tu kann ? sakit hati lah weyy nak dengar . memang salah aku main-main time belajar duluu . okay kau pandai ! and because of its , you easily torture others . kalau kau pandai sangat tunggulah PMR nanti baru datang skolah wehh , datang ambil exam aje , tkpayah susah-susah datang belajar , kau kan pandai . kau pandai dari aku , pandai dari orang lain . tapi berlagak . berlagak kau tak bawak kau sampai mati pun lahh . 

THANKYOU ;)

No comments:

Post a Comment