Blogger Backgrounds

Sometimes we forgive people simply because we still want them in our life ♥

Like!!

Wednesday 24 October 2012

Freedom Day Activities

Views

Yeaaaaaaaa saya sudah bebas untuk seketika sementara menunggu SPM 2014 :( and  Feedom Day quietly bored ! totally BORED !! So , aku decide nak buat sekolah tu macam sekolah abah aku . Ikut sukahati nak datang ke tak :D Program Pasca PMR pun macam -_- Tarian Zapin , Jahit Manik . Ya Allah , bukan minat aku lettew . Feel like nak lariiiiiiiiiiii bila kena paksa masuk Tarian Zapin yang sangat membosankan :/ and yeaaa dengan usaha yang kononya gigih , berjaya lari dari menjadi salah seorang peserta tarian ZAPIN !! Muahehe . Dah boleh lari lepastu ada pulak masalah lain , taktahu nak buat apa . kay , it's awesome . Menjadi macam minah jalanan tawaf satu sekolah . Weheeee . Orang pergi buat haji tawaf Kaabah 7 kali dapat pahala . Kami tawaf sekolah lebih dari 7 kali tak dapat pahala and dosa maybe ! aiyyo --' tak bagus ! Camera berperanan sebagai Teman Pengganti :)  Yaaa , memang agak gedik then who care's right ? This is us . Just say that you jealous Dear Haters :) 

Nota Cinta ni punca kehadiran 9 out of 26 :/

A ! forever for tenene 2010 loves :*

Dear uhuks *hanim*

This is me . Chewy girl ever :)

My Netbook Desktop :D

Peace *tak tinggal wehh peace tu*

Muka aku penuh kebencian 

*Weheee*


Gambar ini hanya bajet sebagai pelajar Aliran Arab :/

Buat sijil Sendirian Berhad :D

Bunga Manggar pun boleh jadi waktu bosan ceni ;/



Selamat Datang ke bilik SPBT . Saya selaku blalalalalalalala~~

Muka budak-budak habis PMR yang sangat bosan

*Peace* *tunjuk gigi arnab* ini untuk haters saya :)

Dear sis Fatin Nabihah yang super duper cute *jangan ngorat awek aku* mwahehe


Dear Yati ! Bestfriend aku forevahhh ! *kau diam* 

Liyanananananana and Yatitititititititi with vampire memememememe 

I love to call that cute girl 'kak ngah' even her name is Ilyana 

*Pisau karat*

Kita kena renyih betoi-betoi . baru orang kata kita tadak masalah :D


Actually , I miss 2011 . Form 2's :')


That's all :) bye Readers :*


THANKYOU ;)

No comments:

Post a Comment