Blogger Backgrounds

Sometimes we forgive people simply because we still want them in our life ♥

Like!!

Friday 20 January 2012

Cuti ? Kerja Sekolah ? #suka ni suka ni

Views

hai peeps ! senyum sikit , heh . tengok gambar atas tu pown ta bole senyum da amoii . selamat tahun baru cina untuk blogger berbangsa cina sekalian . ada angpow untuk saya ? haha (jokejoke) . cuti seminggu je kan ? kerja sekolah untuk cuti sebulan ,wuhuuu ! hebatkan cikgu saya . rajin bagi homework . cikgu hampa ada macam cikgu aku ?  actually , sebelum cuti hari khamis harituu kann . sekolah buat mesyuarat agung-sultan- rumah sukan . and i'm mutiara (its mean yellow) . rumah sukan yg tak pernah menang tuu . haha . yg aku ingat masa aku form 1 , rumah sukan mutiara pernah menang kawad . sekali tu je aku tau sebab the next year tu takde kawad . tu pun sebab aku masuk kawad tu , haha *ayat puji diri . dalam mesyuarat tu macam biasalah pilih AJK . ketua cikgu pilih sendirii . bagitau nak mintak duit kami , (haha) dan yg paling aku tak suka bila ada ja ayat "latihan wajib datang" . aku malas nak join latihan rumah sukan . tak best ! better pegi band lagi best ! :D . group kami buat perjumpaan dekat kantin .  serious macam masuk microwave . huh . aku sabar je laa . baru dekat dunia beb . neraka nuu taktau lagii . minggu lepas punyala aku excited aku dengaq semua khabar angin mereka cakap ada latihan band . huh . bodohnya aku , sikit tak reti pikiaq yg cikgu tak buat officially announcement pun . mati-mati percaya cakap hampa yg muhong aku hidup-hidup . see , takde pown latihan . serious aku bengang sorang-sorang dalam hati :) aku tengok ramai post pasal SBP and MRSM . hampa dapat ke takk ? tahniah untuk yg dapat . takziah untuk yg tidak dapat . tunggulaa masuk Universiti nanti mesti hampa masuk Universiti yg hebat-hebat (amin)

THANKYOU ;)

No comments:

Post a Comment